خریدار کتاب دست دوم

کتابلازم علاوه بر فروش کتاب دست دوم، در زمینه خریداری کتاب دست دوم هم فعالیت دارد. قبلاً راجع به نکات اساسی در فروش کتابخانه شخصی صحبت کردم. سنت خرید کتابخانه شخصی و فروش آن می تواند به گردش بیشتر کتابها کمک کند و چه بسا کتابهایی که در کنج منزلی خاک می خورد، وارد چرخه بازار شود و به دست علاقمندان به کتاب برسد. خصوصا کتابهای قدیمی و کمیاب که دسترسی مخاطبان و علاقمندان به آنها محدود است. تلاش کتابلازم در خرید کتابخانه شخصی شما این است که آن را به دست علاقمندان برساند. علاوه بر سود خریدار کتاب دست دوم، فروشندگان کتاب نیز از خرید کتابخانه شخصی شما سود خواهند برد. چراکه گردش کتاب باعث رونق کسب و کار فروشندگان هم خواهد بود. پس ما به خرید کتابخانه شخصی شما به منزله یک سود دو طرفه برای خریدار و فروشنده نگاه می کنیم.

همین حالا برای فروش کتابخانه شخصی خود، با کتابلازم تماس بگیرید. 77920522 – 021 یا 6038 699 0919

مراحل خرید کتابخانه شخصی شما

  1. ابتدا با شماره های 7098 7783 – 021 یا 09196996038 تماس بگیرید.
  2. کارشناس ما چند سوال از شما می پرسد و اگر تشخیص دهد موضوع کتاب ها مناسب کتابلازم است، از شما میخواهد عکس کتابها را ارسال کنید.
  3. عکس ها بررسی می شوند و موضوعات کتاب ها تایید می شوند.
  4. در مرحله بعد، به منظور کارشناسی و قیمت گذاری کتابخانه شخصی شما، کارشناس کتابلازم به محل اعزام می شود.
  5. نهایتا در صورت توافق روی قیمت، خرید کتابخانه شخصی شما توسط کتابلازم تکمیل می شود.
همین حالا برای فروش کتابخانه شخصی خود، با کتابلازم تماس بگیرید. 77920522 – 021 یا 6038 699 0919

چه کتابهایی توسط کتابلازم خریداری می شود؟

لطفا قبل از تماس تلفنی این بخش را مطالعه کنید. کتابلازم فقط و فقط خریدار کتاب دست دوم غیر درسی و غیر دانشگاهی است. ما به هیچ وجه تخصصی در خرید و فروش کتابهای درسی و دانشگاهی نداریم. البته این بدین معنی نیست که اگر در کتابخانه شخصی شما چند جلد کتاب درسی باشد، ما کتابخانه را خریداری نمی کنیم. عمده کتابها می بایست در زمینه های عمومی مثل رمان، شعر، تاریخ، فلسفه، روانشناسی و … باشد.

خرید کتابخانه شخصی در محل

خرید کتاب دست دوم در محل

همانطور که در مراحل خرید گفتم خدمتتون، کارشناسان ما بعد از دیدن عکس کتابها، حتما به محل میان و قیمت گذاری کتابها در محل انجام میشه. طبیعی هم هست چون باید سلامت فیزیکی کتابها هم احراز بشود. نه تنها در تهران، بلکه در سایر شهرستانها هم کارشناسان ما در محل حضور پیدا خواهند کرد. حداکثر ظرف مدت 3 روز (البته حتما سعی میکنیم یک روزه باشه) کارشناسان کتابلازم در محل کتابخانه شخصی شما را کارشناسی خواهند کرد.

سخن پایانی

هدف کتابلازم علاوه بر سود آوری و توسعه یک کسب و کار بر پایه کتابخوانی، گردش هرچه بیشتر کتابها در جامعه و رسیدن آنها به دست خوانندگان جدید است. لذا در قیمت گذاری کتابها نیز سعی می کنیم منافع هر دو طرف را در نظر بگیریم.